![]() |
|
Dönüşünde gözüm yok, benim aklım gidişinde - Yazdırılabilir Versiyon +- Efsane Board De (https://efsaneboard.de) +-- Forum: BAŞLANGIÇ BÖLÜMÜ (https://efsaneboard.de/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: HAFTANIN-ENLERi (https://efsaneboard.de/forumdisplay.php?fid=45) +---- Forum: Günün Sesi (https://efsaneboard.de/forumdisplay.php?fid=394) +---- Konu: Dönüşünde gözüm yok, benim aklım gidişinde (/showthread.php?tid=20414) |
Dönüşünde gözüm yok, benim aklım gidişinde - Serdar - 04-08-2023 Dönüşünde gözüm yok, benim aklım gidişinde Yok sattı hatıralar, senin eksikliğinde. ########## Çekip Gidişlerim Dönmemi dört gözle Bekleyenler oldugundandir Çekip Gidişlerim Dönmemi dört gözle Bekleyenler olduğundandır. Hiç Geri dönmemi bekleyen ve isteyenlerim olmasa çekip gidermiydim. Onun için giderken kapıyı çarpmayın ki aralık kalsın ardından bakanlar olsun gelirmi geri diye bekliyenler olsun Güneş bir daha doğmuyacaksa niye batsın Allahın bir ismi baki dir Batmayan güneş.Dünya güneşden koptu amma ayrılıp gitmedi ona bağlı kaldı . Ay ise dünyaya aşık dünya ay denen uyduyu da sevgisi ile güneşe taabi edendir. Ardımızdan bakanlar var ise, dünya gibi olun siz sevdiniz ise sevdiklerinizede sevdirmeye calışın, güneşin mahbubu dünyaya, yeni yeni aylar bulun Dünya güneşi sever güneşde dünyayı sevip bırakmaz terketmez Aylar ise dünya seviyor diye güneşi sevenlerdir. Evliyalar muhammedi sever ona tabi olurlar. Evliyaları sevenler, muhammedi sevmesini ögrenirler. Güneş ise Muhammed, o Hakkın Habibidir yani Allahin sevdiğidir.Bizim güneşimiz Muhammed ise Baaki olan Batmayan Güneşe ElBaki olan Allaha taabi olandır. Karoglan 16.01.2013 |